مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ

بهترین  کرم پودر
یکی مشقت بار‌ترین پروسه آرایش و پیرایش برای خانم‌هایی که صورتشان جوش داراست، آرایش و پیرایش پوست، گزینش و به کارگیری از کرم پودر میباشد. یک کرم پودر مرغوب علاوه بر توان پوشش‌دهی و کاور کردن بالا، می بایست برای پوست چرب و مستعد به جوش مطلوب باشد تا نگرانی از بابت تشدید جوش زدن وجود نداشته باشد

 

در شرایطی‌که پیرو یک کالا بی‌نظیر برای پوشش جوش‌های خویش میباشید که پس از به کارگیری از آن، شم سبکی و راحتی نمایید و درضمن، تمام رخ یک دست و صاف شود، این کالا با محتویات طبیعی و ارگانیکی که دارااست، بسیار مطلوب میباشد.

عصاره برگ آلوئه‌ورا، گل مدام فصل بهار و عصاره چای سبز برای التیام پوست و روغن درخت چای برای خودداری از تشدید آکنه، از محتویات و مواد تشکیل دهنده این کرم پودر می‌باشند که به شما اذن میدهد با خیالت ریلکس هر روز صبح از آن به کارگیری فرمائید.

 

این مارک برتر آرایشی، در زمان سال ها عمل خویش در موضوع ایجاد محصول ها آرایشی و بهداشتی، یکی قابل اعتمادترین برندهاست که با عرضه این کرم پودر عالی که از مواد بسیار مفید در کاهش آکنه تشکیل‌شده میباشد، خاطر مشتریان خویش را شل نموده است.

اسید سالیسیلیک، پوست درخت فندق و روغن درخت چای از مواد تشکیل دهنده این کرم میباشند که دوام و ماندگاری بسیار خیر و خوبی هم دارااست.

 

این مال، برخلاف دو آیتم بالا، از مواد ضد جوش کارکشته تشکیل نشده میباشد. ولی یکی‌از شایسته ترین تولیدات برای پوست‌های جوش‌دار و حساس میباشد که هم ظواهر صاف و سبکی روی پوست ساخت میکند و هم از تحریک و مسدود شدن منافذ که منجر جوش زدن میگردد، دوری می کند.

یک ادغام سبک و ملایم که ردی از قرمزی و التهاب به جای نمی‌گذارد.
فونداسیون کرمی

 

این کرم پودر یکی شایسته ترین کرم‌های آرایشی فارغ از چربی و روغن میباشد که برخلاف سایرین، از کم آب شدن پوست و تولید ظواهر چروکیده با خطوط ریز در آن دوری می‌نماید و این به جهت فرمول ساخت آن بر اساس آب میباشد.

عصاره گیاهی آلوئه‌ورا، بابونه، آرنیکا، رزماری و چای سبز که یک فرمول طبیعی ضد جوش و ملایم میباشد و منافذ را نمی‌بندد.


کرم پودر برای پوست چرب

 

ظاهری درخشنده و صاف که با ساخت نرمی در پوست، ظواهر چین خورده و فرورفتگی‌ها و اسکار رخ را پوشش می دهد. این کرم برای پوست‌های حساس و مستعد به جوش بسیار عالی میباشد و با دارا بودن SPF 25 یک ضدآفتاب مطلوب هم محسوب میشود.

 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین,کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 13:23

بهترين
كرم پودر چه
جور از كرم پودر و پنكيك خلاص شويم؟شايد اولي دليل زيبايي هر انساني، پوست فيس اوست، كساني كه دارنده پوست صاف و واضح و فارغ از لك و جوش مي‌باشند، حتي فارغ از كوچكترين آرايشي، از زيبايي بيشتري برخوردارند، نسبت به افرادي كه پوست خير و خوبي ندارند و از كرم پودر و ديگر مواد آرايشي به كارگيري مي‌كنند!فرآوري: عشقي -بخش زيبايي تبيان درصورتي كه پوستتان دارنده منافذ ميباشد و يا اين كه جوش ميزند، براي زيباتر شدن صورتتان و خلاصي از مواد آرايشي نظیر كرم پودر و پنكيك، چاره هاي خانگي معمولي اي به شما توصيه ميكنيم:1- منافذ پوست در اثر جمع شدن چربي ،گرد و خاك و باكتري ها بسته گرديده و مقدمه به پهناور شدن ميكنند، براين شالوده براي خودداري از اين ايراد هر روز صبح بعد از بيدار شدن و شبکه های عمومی ها قبلی از خواب فيس تان را منزه نمائيد، البته درين فعاليت افراط نكنيد، تنها دوبار در شبانه روز كافي ميباشد .
2 - هر روز براي پانزده تا سي ثانيه يك تكه يخ را روي منافذ وسیع گرديده بماليد .
3- از خمير جوش شيرين براي حقيركردن منافذ به كارگيري نماييد . البته در‌حالتي كه پوست شما خيلي با اهمیت ميباشد، بهتر ميباشد كه‌اين کار را نكنيد . براي تصحيح كردن خمير جوش شيرين دو قاشق جوش شيرين را در دو قاشق آب گرم تركيب نماييد و آنرا براي سي ثانيه روي منافذ بزرگ پوست بماليد و به آرامي ماساژ دوراني بدهيد . بعد با آب سرد آب بكشيد اين کار را هر شب براي يك هفته و بعد از آن سه عدد پنج بار در هفته انجام دهيد . بهترين كرم پودر
4- يك حوله كوچك را در ترکیب آب ليمو و آب آناناس بخيسانيد و آنرا براي يك دقيقه روي فيس بگذاريد . سپس از آن با آب ولرم آب بكشيد . ليمو ترش و آناناس دارای آنزيم هاي طبيعي مي‌باشند كه سبب ساز ساز كوچك شدن منافذ، محکم شدن و پر‌نور شدن رنگ پوست ميگردند . در حالتي كه پوست تان حساس ميباشد نخستين يك كرم مرطوب كننده روي پوست بماليد بعد حوله آغشته به آب ليمو و آناناس را روي فيس بگذاريد .
5-شب ها براي شست و رفت كردن فیس از اسكراب كه نوعي كرم پاك كننده با دانه هاي خيلي ريز مي‌باشد به كارگيري فرماييد . اين دانه هاي خيلي ريز درون منافذ پوست را منزه كرده و به مرور سايز آنها‌را كوچك مي‌كنند .
براي صورت از ماست بعنوان ماسك به كار گيري نماييد . چون ماست دارای مواد لاكتيك و پروبيوتيك ميباشد كه سبب ساز ميگردند باكتري هاي مضر روي پوست كه استدلال اصلي بزرگ شدن منافذ و بوجود وارد شدن جوش ميباشند از در بين بروند . اين ماسك را هفته اي يكبار براي پنج عدد قریه دقيقه بگذاريد روي صورت بماند .6- براي فيس از ماست بعنوان ماسك به کار گیری فرمائيد . چون ماست دارای مواد لاكتيك و پروبيوتيك ميباشد كه سبب مي گردند باكتري هاي زیان آور روي پوست كه برهان اصلي وسیع شدن منافذ و بوجود باطن شدن جوش ميباشند از في مابين بروند . اين ماسك را هفته اي يكبار براي پنج عدد روستا دقيقه بگذاريد روي رخ بماند .
7- از كرم هايي كه دارای بتا و آلفاهايدراكسي اسيد مي‌باشند، استعمال نمائيد اين اسيدها سلول هاي مرده پوست را از دربين ميبرند و پوست واضح و با تازگي ذيل آنها را نمايان مي‌كنند . همينطور مي‌توانيد از اسيد هايي كه پوست را لايه برداري مي نمايند، هر چهار يا اين كه شش هفته يكبار به کارگیری نمائيد .
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 19:31

از دعوا غیر مستمر بودن این خط مش که بگذریم، به برهان تزریق با سوزن‌های ریزی که به صورت دستی یا این که با دستگاه مزوگان انجام می‌شود، مزوتراپی مقداری نیز دردناک می‌باشد . ضمن این که تکرار معالجه که از بیماری به مریض دیگر متعدد است، می‌تواند پاره ای خسته کننده باشد . البته این تکرار درمان و تزریق برای حفظ اثر مزوتراپی ست که در نهایت می تواند برای بیمار نتیجه مطلوبی در پی داشته باشد . معمولا پس از تزریق نیز بیمار با پاره ای تورم در ناحیه تزریق و محیط آن مواجه میشود .

استفاده از ترکیباتی که سبب ذوب شدن چربی‌ها می‌شوند، میتواند تورم بیش‌تری تولید نماید . به همین برهان در زمینه مزوتراپی چربی‌ها وم سلولیت‌ها پیشنهاد می‌شود که مقدار زیادی از دارو را در یک گردهمایی تزریق نکنیم . در غیر این صورت، مریض با ارتقاء بیش از حد چربی خون مواجه می گردد و چه بسا در مواقعی التهاب لوزالمعده یا این که پانکراتیت هم برای او به وجود می‌آید .

اکثر بهترين كرم پودر
بدانید ساب سییژن چه می باشد و برای چه چیزی به کارگیری می‌شود؟ هم‌چنین بد نمی‌باشد به کبودی بدور چشم در اثر مزوتراپی برای از در میان بردن سیاهی و لکه‌های دور چشم نیز اشاره کنیم . از آن‌جا که مویرگ‌ها و پوست مضاعف نازکی در دور و اطراف چشم‌ها وجود دارد، بنابراین کبودی دور چشم هم در اثر مزوتراپی به دور از توقع نخواهد بود .

 

آلرژی
نسبت به مزو علاوه بر این مورد ها ممکن می‌باشد گاهی مریض به مواد تزریقی آلرژی داشته باشد و مبتلا واکنش‌های آلرژیک شود . تا وقتی که پزشک معالج یک ماده را برای مریض تزریق نکند، متوجه نمیشود که آیا او به آن ماده یگانه حساسیت دارااست یا این که خیر . اما در شرای خود مریض بگوید که بدنش به ماده خاصی مانند ماینوکسیدیل آلرژی دارد، دکتر معالج برایش آن تزریق را انجام نخواهد بخشید .

 

ترکیب‌ها
و میزان مواد موضوع به کار گیری تزریقی به چه فیس است؟ خوشبختانه تمام اشخاص با هر متاع پوست و مویی می‌توانند راه مزوتراپی را برای درمان‌های زیبایی خویش تعیین کنند . البته ناگفته نماند که مزوتراپی برای درمان‌های مختلف دارای پروتکل‌های متفاوتی است . یعنی ترکیب‌ها و اندازه مواد زمینه استعمال تزریقی برای هر مشکلی به فیس جداگانه می‌باشد .

پزشکان میتوانند خودشان مواد مختلفی نظیر ویتامین‌ها و داروها را با یکدیگر مخلوط کنند یا این‌که می‎‌توانند اقدام به تنظیم ترکیب‌های آماده‌ای نمایند که از قبلی به وسیله شرکت‌های داروسازی ساخت شده‌اند . تهیه و تنظیم ترکیب‌های فراهم دردسر ترکیب داروها را از در میان میبرد و احتمال کثیف شدن میکروبی دارو را هم به دست‌کم می رساند . این فعالیت برای پزشک و مریض از نظر بهداشتی و سالمی بهتر و ساده‌تر است .

 

بیش‌ترین
کاربرد و تاثیر مزوتراپی چیست؟ این روش برای جوان‌سازی پوست، اندک رنگ کردن لکه‌های پوستی و لکه‌های بارداری، لیفتینگ پوست، ذوب کردن سلولیت‌ها و چربی‌های اضافه و معالجه ریزش موی کاربرد دارااست .

گفتنی است که اندازه پاسخ‌گویی و عوارض مزوتراپی از شخصی به فرد دیگر متفاوت و غیر قابل تشخیص می باشد . به عنوان مثال ممکن می‌باشد معالجه ملاسما (لک بارداری) با مزوتراپی برای بیماری خوب و موءثر باشد و برای مریض دیگری چنین تاثیری را نداشته باشد .

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 19:25

بهترین کرم پودر به كارگيري نكردن از پرايمر پرايمر يك ذيل ساز با اهمیت آرايش و پيرايش ميباشد . هنگامي از پرايمر استتفاده مي كنيد منافذ پوستتان بسته گرديده و پيرايش به خير روي پوست شما مي نشيند . كساني كه براي آرايش و پيرايش از پرايمر به كارگيري نميكنند، كرم پودر به خير روي پوستشان نمي‌خوابد و ماسيده به حیث مي برسد . علاوه بر اين پرايمر منجر ارتقاء ماندگاري كرم پودر بر روي چهره شما ميشود .

 
 
بهترين كرم پودر
۵-
به کار گیری از دست به جاي فرچه بخش اعظمي از خانم‌ها براي زدن كرم پودر از دست يا اين كه اسفنج به كار گيري مينمايند . به كار گيري از دست يا اين كه اسفنج، سبب ساز تولید يك لايه‌ي قطور از كرم پودر روي پوست مي گردد كه ظاهري ناخوشايد روي پوست پيدا ميكند و منجر مي شود كه كرم پودر به فیس ضخیم بر روي پوست شما قرار بگيرد .
 
براي اين كه از ماسيدن كرم پودر بر روي پوست دوري نماييد، از يك براش وسیع و مناسب براي كرم پودر استعمال نمائيد تا كرم را به صورت يكنواخت روي پوست صورت پخش نمايد .
 
اين خطا، نادرست رايجي ميباشد و حتي بعضي از آرايشگران نيز اين فعاليت را انجام مي دهند كه سبب ساز ماسيدن كرم پودر بر روي پوست چهره مي‌گردد .
 
 
 
۶-
ساخت يك لايه‌ي ضخیم از كرم پودر بر روي فيس هنگامي يك لايه‌ي قطور كرم پودر به روي فيس مي‌ماليد، پوستتان موقعيت غير طبيعي به خويش ميگيرد . علاوه بر اين زماني انبوهي از كرم پودر بر روي فيس شما جاي دارد، با هر تکان عضله‌ها چهره، يك چين و خط روي آن توليد مي گردد كه ابدا زیبا وجود ندارد . انگيزه از به كارگيري‌ي كرم پودر، ایجاد پوستي صاف و يك پارچه ميباشد كه با زدن بيشتراز حد آن، خير صرفا ظاهر پوستتان خوبتر نميشود بلكه خطوط و چين صورتتان هم بیش تر نشان داده ميشود .
 
 
 
۷-
پوستتان كلفت گرديده يك كدام از عارضه ها جذب نشدن كرم پودر و ماسيدن آن بر روي رخ اين ميباشد كه ممكن ميباشد پوست صورتتان كلفت گرديده باشد . براي رفع اين فعاليت مي بايست پوستتان را لايه برداري نماييد . پس از لايه برداري پوست به کار گیری از كرم ضد آفتاب را نيز فراموش نكنيد .
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین مارک کرم پودر , نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 13:06

بهترین کرم پودر

1- موهایتان را با تل یا این که روسری به طور کامل به عقب عده فرمائید فیس و گردن را به طور کامل تمییز کرده و بعد از آن مرطوب کننده را بزنید 5 دقیقه شکیبایی فرمایید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود

2- پاره ای از کرم پودر را درون رمز شیشه ریخته و اسفنج را آغشته به آن فرمایید در آغاز آن را بایستی با ملایمت بر روی نواحی وسیعتر(سیرتکامل ها پیشانی نصیب T صورت فیس) بمالید و همت نمائید رنگی را تعیین فرمایید که نزدیک و هماهنگ با قضیه پوستتان باشد به نحوی که طبیعی چشم شود آنگاه بر روی فک و سایر رخ بزنید یادتان نرود که گردن را هم می بایست کرم پودر زد و از همگی مهمتر روی نصیب رشد موها اعتنا نمایید که اغشته به کرم پودر نشود.

3- بدور دیده و حریم بینی را در دست گرفتن نمائید که تمام رخ با کرم پودر پوشانده گردیده باشد چون در غیر این فیس در شرایطی که جایی خوب کرم پودر نخورده بود و مانده باشد غیر طبیعی و تصنعی و مصنوعی به چشم می خورد.

4- در‌حالتی که جای لک و یا این که علامتی بر روی پوست صورتتان هنوز مانده باشد می‌توانید آن را با پوشاننده لک بپوشانید و آن گاه روی آن را کرم پودر بزنید

 

5- با برس تمام فیس را پودر واضح کننده بزنید اما پودری را تعیین نمایید با برس روی تمام چهره را پودر روشن کننده بزنید اما پودری را گزینش فرمائید که در حدود رنگ مسئله ی پوست باشد برای تاثیر مات کنندگی اضافه، برسی را که آغشته به پودر کردید نخست پوف فرمایید و آنگاه روی تمام رخ بکشید

 

صورت آخری:

رخ با ملایمت و طبیعی پوشانده گردیده فارغ از اینکه هیچ لک و جوشی معین باشد چون که پوشاننده لک تماما پوشش داده گردیده در غایت کرم پودری که رنگ مسئله ی پوست باشد پوست را خوشگل و طبیعی نشان می دهد

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 122 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1398 ساعت: 15:36

ط
7بهترين كرم پودر
توصیه که در زیبایی پوست چهره اعجاز می‌کند
شایسته ترین
کرم پودر 1 .
زمانی قصد خارج رفتن از خانه را دارید بی تردید از کرم ضد آفتاب استفاده فرمائید
تکرار این گزینه مطمئنا عاملی دارااست ، نکته ای که متخصصان پوست و زیبایی همیشه به آن اشاره مینمایند ولی چرا ؟ به فعالیت گیری از کرم ضد آفتاب صرفا مختص فصل‌تابستان وجود ندارد بلکه از آنجایی که آفتاب در تمام فصول میتابد بنابر این به کار گیری از کرم آفتاب نیز مهم می‌باشد ، فراموش نکنید که اس پی اف کرم ضد آفتاب را براساس رنگ پوست و پیشنهاد دکتر معالج انتخاب فرمائید .

 

زیبایی پوست صورت با کاهش مصرف مواد غذایی شیرین2 .
مواد غذایی شیرین کم مصرف نمایید
قند خون بالا منجر ساز کاهش کلاژن پوست و ارتقاء چین وچروک آن می شود . افزایش قند خون همچنین سبب ساز ساز عفونت قارچی پوست میشود و بثورات پوستی در زیرسینه ها، کشاله ران و چه بسا چهره نمایان می‌شود .

3 .
متاع و نوع پوست خود را بشناسید
این نکته ای است فراوان حساس که در صورت دقت نکردن به آن می توانید زیبایی و تندرست پوست فیس خود را در معرض خطر قرار دهید؛ در قوانینی که پوست شما خیلی چرب میباشد، از لوسیون های فارغ از چربی به کار گیری نمائید تا منافذ پوست تان بسته نشوند . در حالتی که پوست شما بیشتراز حد قلیل آب میباشد، از کرم های چرب به فعالیت گیری نمائید .

 

راهکارهایی
برای زیبایی پوست چهره معجزه
در زیبایی پوست رخ با منش های فوق العاده 4 .
مسلما سیگار نکشید
استعمال دخانیات به عنوان مثال سیگار منجر زخم پوست میگردد و قادر است پوست شما‌را 10 سال یا این که این که حتی بیش تر، پیرتر نماید . سیگار رادیکال های آزاد در سیگاری ها، به کلاژن و بافت های الاستیک پوست حمله می‌نمایند و پوست را نازک خیس، ضعیف تر و بیش خیس مستعد ابتلا به چین وچروک می کند .

5 .
مراجعه به پزشک معالج معالج متخصص پوست در حالت لازم
دستکم سالی یکبار به کارشناس پوست مراجعه‌نمایید با این مبادرت می توانید ایرادات پوستی خویش را بهتر و پرسرعت خیس درمان نمایید .

 

مراجعه
به دکتر معالج معالج متخصص پوست راهی برای زیبایی پوست صورت رازهای
زیبایی پوست فیس 6 .
مورخ مصرف اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی را در حیث بگیرید
دقت داشته باشید که در شرایطی‌که پس از به کار گیری از اثاثیه و اثاث آرایشی و بهداشتی مبتلا حزن پوستی یا این که چشمی شدند، آن ها را به بدور بیندازند . براساس لحاظ پزشکان پوست لوازم و اثاث آرایشی را نباید بیش خیس از سه ماه نگه داشت .

 

شستن
چهره پیشین از خواب روشی مطلوب برای زیبایی پوست صورت 7 .به
بهداشت پوست اهمیت دهید صورت خویش را قبلی از رفتن به رختخواب بشویید
چنانچه خارج از خانه میروید می بایست بدانید که در حین روز، چربی، آلودگی هوا و گردوخاک روی پوست شما قرار می‌گیرد درین وضعیت مواد آرایشی نیز به آلودگی های گذشته طولانی خیس میشود و در‌حالتی که که قبل از خواب چهره تان را نشویید، زمانی که سرتان را روی بالش میگذارید، تمام این آلودگی ها به تراز بالش تان می مالد و منافذ پوست شمارا می بندد، در نتیجه پوست دیگر نمی تواند نفس بکشد و جوش و بقیه مشکلات پوستی به سراغ رخ شما میاید .

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 12:09

بهترين كرم پودر
کرم پودر دایم مزو وایت MESOWHITE

تمامی اشخاص دقت ویژه ای به پوست صورتشان دارا‌هستند زیرا  داشتن پوستی صاف ، پر‌نور و براق تاثیر بسیار بالایی در زیبایی دارااست اما اکثری از اشخاص به جهت آفتاب سوختگی یا این که وجود جای جوش و آکنه و لکه های پیری از رنگ پوست و ناهمواری آن گلایه دارا هستند زیرا پوستشان تغییر و تحول رنگ داده به همین خیال و خاطر اشکال اسباب و اثاث آرایشی و دارو را مصرف مینمایند که برخی از آنان عارضه ها جانبی داشته و به مرور خیر صرفا رنگدانه های پوست را بهبود نمی بخشند بلکه در گیر تولید آلرژی نیز می‌گردد،

معرفی سرم مزو وایت MESOWHITE :
مزو وایت یک سرم هست که برای پر‌نور و جوانسازی پوست پباده سازی گردیده و در ایجاد آن از فرمولاسیونی توانمند استعمال می گردد  رنگدانه های پوست را نوسازی می‌نماید و ظهور کراتولون را کاهش می‌دهد که فیض آن سپید شدن پوست میباشد هیچ سیرتکامل عارضه ها جانبی نداشته و به طور کامل امن و بی خطر می‌باشد همینطور همه اشخاص یعنی هم خانم ها و هم آقایان با هر دسته پوستی که دارا هستند حتی پوستهای دقیق و حساس به راحتی میتوانند از این جنس به کار گیری نمایند و در برهه زمانی کوتاهی به فیض مناسب و متبوع خویش خواهند رسید.

تاثیر و سود سرم مزو وایت:

سپید و پر‌نور کردن پوستهای تیره
مرمت رنگدانه های پوست
صاف کردن پوستهای نا هموار
از فی مابین بردن لکه های پیری
حذف لکه های ناشی از آکنه و آفتاب سوختگی
رادیکالهای آزاد را خنثی میکند
استحکام پوست و ضد التهاب
نرمی و لطافت پوست
ویتامینه کردن پوست
نوسازی پوستهای مصدوم
محافظت رطوبت ، درخشندگی و زیبایی پوست
شیوه به کار گیری از سرم مزووایت:

پاره ای از سرم را ( اندازه آن با دقت به جور پوست و بوسیله کارشناس یا این که سالندار انتخاب میشود ) بوسیله دستگاه میکرونیدلینگ بر روی پوست بمالید تاثیر آن نسبتاً بعداز ۱۰ الی بیست روز قابل مشاهده میباشد و تا هشت ماه ماندگاری داراست.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت: 15:05

بهترين كرم پودر

 

 
هیچ آرایشی فارغ از به کارگیری از یک کرم پودر خوب، نمی‌تواند بی‌نقص به لحاظ رسد. برای یک آرایش و پیرایش خوب نیاز میباشد که یک کرم پودر عالی داشته باشیم. برای گزینش یک کرم پودر عالی علاوه بر آشنایی شایسته ترین برندهای جان دار در بازار، می بایست پوست خویش را بشناسیم.
 
یک کرم پودر کیفیت عالی روی پوست هرکس تاثیرگذاری متفاوتی دارااست و برای خرید آن بایستی به شاخصه‌های مختلفی توجه کنیم. در‌این یادداشت به معرفی 14 کرم پودر برتر خوا‌هیم پرداخت که میتواند پاسخگوی نیاز اشخاص با پوست‌ها و ذائقه‌های گوناگون باشد و در پایان با ارائه یک راهنمای موءثر، به شما امداد می کنیم تا کرم پودر دلخواهتان را بخرید.
 
1- کرم پودر ضد چروک سینره شماره 3 حجم 40 میلی لیتر
کیفیت بالا‌ترین کرم پودر اهل ایران
 
 
 
کمپانی علم بنیان طبیعت با اسم تجاری سینره Cinere ساخت تولیدات محافظت از پوست و گیسو و اثاثیه آرایشی را در سال 1376 مقدمه کرد و در سال 88 توانست تحت عنوان گرانبها مارک برتر دست یابد.
 
کرم پودر ضد چروک سینره شماره 3 حجم 40 میلی لیتر یکی‌از تولیدها باکیفیت و مطلوب برای اشکال پوست و پوست‌های چرب میباشد.
 
کرم پودر ضد چروک سینره شماره 3 حجم 40 میلی لیتر علاوه بر مقاومت بالا در قبال تعریق و رطوبت، محصولی مطلوب برای حفاظت از پوست در مقابل پرتوهای مضر آفتاب میباشد.
 
داده ها کرم پودر ضد چروک سینره شماره 3 حجم 40 میلی لیتر
 
مرزوبوم مبدا مارک کشور‌ایران
شماره رنگ – تناسب با رنگ پوست 3 – پر‌نور
فاقد چربی آری
SPF 30
مدل و کالا محیط حافظ تیوپی – پلاستیکی
صادرکننده جواز سازمان خوراک و دارو
بقیه توضیحات پوشانندگی بالا، اساس سیلیکونی
حدود بها کرم پودر ضد چروک سینره شماره 3 حجم 40 میلی لیتر 50.000 هزار تومان
از کجا بخریم : کرم پودر ضد چروک سینره شماره 3 حجم 40 میلی لیتر
 
2- کرم پودر آکنه مای جور Acneline A02
پرفروش‌ترین مارک اهل ایران
 
 
 
مارک اهل ایران مای MY زیر سرپرستی کمپانی آریان کمیاب تک بیش تر از دهه میباشد که کار خویش را مقدمه نموده است. تولیدها مارک مای خیر صرفا در کشور ایران که در خاورمیانه علاقه مندان متعددی دارااست. یکی‌از خصوصیت‌های بارز تولیدها مای، بها مقرون به صرفه آن میباشد، که در کنار کیفیت، آن را تبدیل به یک مارک پرفروش نموده است.
 
کرم پودر آکنه مای جور Acneline A02 یکی دارای اسم و رسم‌ترین کرم‌ پودرهای بازار اسباب و اثاث آرایشی اهل ایران میباشد. پباده سازی خوب محیط حفظ کننده منجر میگردد از آن با صرفه و شل به کار گیری فرمائید.
 
کرم پودر آکنه مای نوع Acneline A02 با پوست‌های متعدد سازگار میباشد و در صورتی پوست شما مستعد جوش میباشد صد رد صد این کالا را آزمون فرمایید.
 
داده ها کرم پودر آکنه مای گونه Acneline A02
 
مرزوبوم مبدا مارک جمهوری اسلامی ایران
شماره رنگ – تناسب با رنگ پوست 02 – پر‌نور
فاقد چربی آری
SPF 8
گونه و کالا محیط حفظ کننده پمپی – شیشه‌ای
صادرکننده جواز سازمان طعام و دارو
بقیه توضیحات دربردارنده سبومین، ماندگاری خوب، پوشش‌دهی یک دست پوست
حدود ارزش کرم پودر آکنه مای جور Acneline A02 30.000 هزار تومان
از کجا بخریم : کرم پودر آکنه مای دسته Acneline A02
 
3- کرم پودر مای خصوصی Black Diamond جور Matt Makeup
کرم پودر مات مرغوب با قیمت ارزان
 
 
 
توشه دیگر مارک پرفروش اهل ایران با محصولی جالب کرم پودر مای محرمانه Black Diamond گونه Matt Makeup  مهیا میباشد تا به عده اثاثیه آرایشی شما بپیوندد. این کرم پودر با جلوه‌ مات یکدستی که به پوست رخ شما میبخشد، از به عبارتی توشه اولیه شمارا راضی خواهد کرد.
 
کرم پودر مای خصوصی Black Diamond جور Matt Makeup ماندگاری خیر داراست و با گونه های پوست سازگار میباشد.
 
داده ها کرم پودر مای محرمانه Black Diamond گونه Matt Makeup
 
میهن مبدا مارک کشور ایران
شماره رنگ – تناسب با رنگ پوست 04 – تیره میانگین
فاقد چربی آری
SPF 15
مدل و محصول محیط محافظ تیوپی – پلاستیکی
صادرکننده جواز سازمان طعام و دارو
بقیه توضیحات مطلوب پوست چرب و مختلط، ارزش مقرون به صرفه
حدود ارزش کرم پودر مای محرمانه Black Diamond گونه Matt Makeup 34.000 هزار تومان
از کجا بخریم : کرم پودر مای خصوصی Black Diamond نوع Matt Makeup
 
راهنمای خرید شایسته ترین کرم پودر
مهم ترین نکاتی که بایستی گذشته از تعیین و خرید کرم پودر در لحاظ داشته باشید را در اینجا فهرست کرده‌ایم.
 
شایسته ترین برند کرم پودر : لانکوم (Lancôme )، بورژ‌وآ ( Bourjois )
نکته اولیه: انگیزه آرایشی
تعداد وعده‌های به کارگیری از مواد آرایشی خصوصا کرم پودر را بسنجید. در صورتی‌که میخواهید بصورت روزانه از آن استعمال فرمائید کارایی فرمائید از جور سبک‌خیس آن یا این که کرم‌های BB و CC استعمال نمایید. تنها وقتی که قصد دارید از آن برای فواصل هنگامی دورتر برای مثال ضیافت‌ها به کارگیری فرمایید، خرید یک گونه کرم پودر نسبتا فن‌ای‌ و سنگین‌، مجاز و بی‌خسارت خواهد بود. در حالتی که عینکی میباشید یا این که قصد پوشاندن اختلالهای بدون شوخی روی پوست را دارید، پوشش‌دهی کرم پودر را بسنجید.
 
 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت: 16:05

بهترين كرم پودر
و برای از در بین بردن جوش ها
1 - لیمو ترش دارنده سیتریک اسید میباشد که سبب ساز پر‌نور شدن رنگ پوست و از میان رفتن جوش ها می گردد. در‌صورتی‌که از لیمو ترش برای پوست تان به کارگیری میکنید حتمأ در بیرون از خانه از کرم ضد آفتاب به کار گیری فرمایید.
2- شما می توانید آب لیمو ترش و آب گوجه خارجی را ادغام فرمائید و با یک تکه پنبه آنرا روی رخ بمالید و پس از روستا دقیقه با آب سرد بشویید. این ادغام هم جوش ها را از فی مابین می‌برد هم پس از مدتی رنگ پوست را پر‌نور مینماید و موهای چهره را هم بی رنگ مینماید.
3- دو قاشق عسل را با یک قاشق آب لیمو ادغام فرمائید و یک نوک قاشق زرد رنگ چوبه به آن بیش تر نمائید و آنرا برای آبادی دقیقه روی رخ بمالید بعد با آب سرد بشویید .
4- پوست لیمو ترش را با یه خرده شکر روی چهره بمالید بعداز آبادی دقیقه با آب سرد بشویید .

5-  پودر چوب دمپایی را با آب ادغام کرده و برای ده عدد بیست دقیقه آنرا روی پوست بگذارید بعد از آن با آب سرد بشویید.

6- پوست موز را از باطن روی چهره بمالید بعداز پانزده دقیقه با آب سرد آنرا بشویید. پوست موز دارنده آنزیم و اسیدهایی میباشد که منجر از دربین رفتن جوش ها می‌شوند.

در انتها در شرایطی‌که میخواهید مانند سابق ها پوستی قشنگ  و واضح داشته باشید، غذاهای سلامت بخورید مثل میوه ها صیفیجات و موادی که دارنده امگا سه می‌باشند. آب به اندازه کافی بنوشید مصرف قهوه، چای و شکر را کاهش دهید. مواد غذایی که دارنده ویتامین های A،B،Cهستند را اضافه بخورید چون منجر کاهش چروک ها و از فی مابین رفتن جای جوش ها میگردند. همینطور مصرف پرتقال یا این که آب پرتقال که سبب ساز محکم شدن پوست و ایجاد کولاژن میگردد و از وارفته شدن عضله های فیس دوری می نماید .همچنین از مشورت کردن با یک دکتر معالج کارشناس پوست برای صاف و روشن شدن پوست تان فایده بگیرید و با رسیدگی به پوست صورتتان از کرم پودر و پنکیک خلاص گردید!

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 5 بهمن 1398 ساعت: 13:04


تحقیر کردن بینی با کرم پودر
آرایش و پیرایش و گریم فیس جهانی‌ها ایجاد کرم پودر طبیعی پیرایش و گریم رخ تپل پوشاندن قرمزی پوست چه طور کرم پودر طبیعی بسازیم رفع ایرادات رخ با کرم پودر آرایش و پیرایش و گریم دیده تولید کرم پودر طبیعی پیرایش و گریم فیس تپل کرم پودر مطلوب پوست تیره کرم پودر تیره ارایش و گریم بینی آرایش و پیرایش و گریم عروس جهانی‌ها جهانی ها کرم پودر برای پوست تیره چه‌طور با آرایش و پیرایش بینی گوشتی خویش را کوچک کنیم ارایش و گریم بینی پیرایش و گریم لب

بهترين كرم پودر
جهانی‌ها -> پیرایش و گریم

کرم‌پودر یکی اصلی‌ترین مواد آرایشی میباشد که شاید فارغ از آن پیرایش چندان معنایی نداشته باشد.

یک زیرسازی خوب قادر است شما‌را بسیار زیباتر نماید به همین ادله بهتر میباشد تا آنجا که میتوانید هنگام گزینش کرم پودر، نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوست‌تان را تعیین نمایید.همگی ما به زیبایی پوست چهره‌مان اهمیت فراوانی می دهیم البته گهگاه به هر استدلال اختلالهایی روی پوست به وجود می آید که تا دوره معالجه راه‌حل‌ای جز پوشاندن آنان نداریم و در اینجاست که کرم‌پودر به امداد‌مان می آید. کرم‌پودر یکی اصلی‌ترین مواد آرایشی میباشد که شاید سوای آن آرایش و پیرایش چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می تواند شما‌را بسیار زیباتر نماید و یک زیرسازی نامناسب خیر‌صرفا فیس را تصنعی جلوه میدهد بلکه رنگ‌های آرایشی را هم بد رنگ نشان می دهد. اما انگیزه از استعمال از کرم پودر یا این که به عبارتی زیرسازی پیرایش این میباشد که پوست موقعیت یکنواخت پیدا نماید و برای پیرایش فراهم شود، هیچ‌گاه انگیزه از زدن کرم پودر، رنگ بخشیدن به پوست وجود ندارد. به همین عامل بهتر میباشد تا آنجا که میتوانید هنگام تعیین کرم پودر، نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوست‌تان را گزینش فرمایید.

هنگام خرید کرم‌پودر به چه چیزی اعتنا فرمایید

کرم پودری برای شما مطلوب میباشد که زمانی به خط فک تحت مالیده شود، خط آرایشی میان گردن و چهره به وجود نیاید. هنگام خرید برای آزمایش رنگ کرم‌پودر می بایست سه رنگ در حدود رنگ پوست‌تان را روی خط فک ذیل خویش بمالید، بعد از آن در نور و روشنایی طبیعی مشاهده کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم میگردد یا این که خیر. در شرایطی‌که رنگ صحیح را تعیین کرده باشید نباید خطی باقیمانده باشد. حواستان باشد که در شرایطی که پوست‌تان چرب میباشد بهتر میباشد از یک کرم پودر فارغ از چربی یا این که با منبع آبی‌رنگ به کار گیری فرمائید. پوست‌های کم آب با کرم پودرهای مایع و کرم پودرهایی که موقعیت کرم دارا‌هستند، سازش بهتری دارا هستند.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 3 بهمن 1398 ساعت: 13:21